Akkor elkezdem. Szóval eddig nem volt nagy zabálás, megettem fél 7kor, amikor felkeltem 2 almát, utána pedig 2 szelet cukormentes almáspitét, amit tegnap hozott anyám egyik barátnője. A mekit nem fogom megúszni, mert megyünk legalizációs piknikre, és előtte beülünk oda. Mindgy, megnéztem a honlapot, és menüt is összeállítottam... Fantasztikus 20 kalóriás kertészsali és víz :D

Eddig : 2 alma - 60 kcal

          pite - 200 kcal

A sali 20, szóval faya minden (a tegnaphoz képest, amikoris Budakeszire mentünk a karatésokkal szalonnát sütni... Tragikus volt, amikor hazaértem rögtön 200 felülés, 4x200 lábemelés, és megint 100 felülés... Próbáltam legalább a lelkiismeretemet helyrehozni.)

 

(este)

Faya nap voolt az biztos:) Mondjuk elég borús idő volt, és hideg is, elvoltunk:) Mátrixkungfu és ganja simán:D Nade lényeg:

mekiben cézársali öntet nélkül - 115kcal, Határ úton visszafele 1 nuggetses szendó 200 (száraz volt és fura...) meg 3 korty kóla(40) és az bűn maga: este 9kor 2 szelet sajt(60) meg 2 szelet sonka(40) 2 alma(60) egy bögre kakaó (90)

 

Egész nap összesen - 865 kcal. . egész jó, csak az stit ki kellett vna hagyni:( Mindegy, zöld meg cigi után kaja kell, holanp meg úgyse lesz tré.. Reggelire kakaóval egy kifli, ebédre a kínais csirkém, uzsira alma, utána meg 6tól edzés, szal 4től nem eszem:)

Most vízszintbe vágom magam mert betépve szar blogozni xD

 

Szerző: silentscream  2010.05.09. 09:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galactoboureko.blog.hu/api/trackback/id/tr101985366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása